Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 abril 2024.

TEATRE

Vetllada cultural de resistència, reflexió, representació teatral i debat

CCOO PV organitza una vetllada cultural al voltant de l'obra 'De tiburones y otras rémoras', al Teatre Patraix amb col·loqui posterior. Reserva d'entrades via mail i recollida prèvia a la seu del sindicat o al mateix teatre el dia de la representació.

09/02/2024.
    Teatre.

El diumenge 3 de març, a les 18 hores, al Teatre Patraix, està prevista la representació d'aquest drama social en clau de comèdia. La posada en escena anirà a càrrec de la companyia argentina “El vacío fértil” a partir d’un text del valencià Sergio Villanueva.

En acabar l'obra, els actors, junt amb el mateix escriptor i amb la intervenció de representants de CCOO PV participaran en una tertúlia amb el públic assistent.

En un context econòmic turbulent, on navegar cada vegada es torna més perillós, una empleada de banca es veu obligada a vendre preferents per poder mantindre el seu statu quo i la seua estabilitat econòmica. Mantindre’s en superfície i surar la portarà a posar a prova els seus límits morals i ètics en una navegació de supervivència on, fins i tot, els innocents peixets es poden convertir en temibles taurons. Entre somriure i somriure l’autor d’aquesta agredolça comèdia (amb bona dosi d’acidesa) aprofita per fer denúncia i crítica d’un sistema econòmic cada vegada més deshumanitzador.

Per poder assistir a l’obra de teatre caldrà enviar un mail a cultura@pv.ccoo.es indicant les dades personals, el número de telèfon i la forma de pagament.

Les entrades podran adquirir-se per 10 euros el mateix dia de la funció al mateix teatre, o prèviament el dimarts 20 o el dimecres 21 de febrer, de 10 a 13 hores, al despatx 119 de la seu de CCOO PV [pl. Nàpols i Sicília, 5]