Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

Documentació

13.06.2022

Informe impacte comunicatiu 2021

Aquest informe recull l'impacte que el sindicat ha tingut a través de les principals eines de comunicació de què disposa per a traslladar el seu missatge.

22.03.2019

MANUAL DE IDENTIDAD VISUAL CORPORATIVA CCOO PV

Aquest manual té com a objectiu fixar la identitat visual de CCOO PV, tant pel que respecta als seus logotips com a tota la documentació corporativa que genera el sindicat.

PROTOCOL XARXES SOCIALS CCOO PV

El Protocol de xarxes socials és la concreció de les estratègies comunicatives a desenvolupar per la CS CCOO PV, les seues organitzacions, fundacions i pel conjunt de sindicalistes. Inclou els principis generals i objectius de la presència sindical, així com recomanacions per a crear comptes en les diverses xarxes, els seus usos, llenguatges i criteris d’estil.

PROTOCOLO REDES SOCIALES CCOO PV

Concreción de las estrategias comunicativas a desarrollar por la CS CCOO PV, sus organizaciones, fundaciones y por el conjunto de sindicalistas. Incluye los principios generales y objetivos de la presencia sindical, así como recomendaciones para crear cuentas en las diferentes redes, sus usos, lenguajes y criterios de estilo.

Las redes sociales y CCOO

La Secretaría de Movimientos y Redes Sociales ha editado la Guía "Las redes sociales y CCOO. Manual de usos y estilos" que propone unas pautas comunes para la presencia homogénea de las distintas estructuras del sindicato en las redes, de acuerdo con los objetivos aprobados en el 10 Congreso.