Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 abril 2024.

Documentació

07.06.2023

Programa diversidad funcional

Ayudas a las entidades locales para la contratación de personas desempleadas con diversidad funcional inscritas en LABORA en localidades con un mínimo de 600 personas inscritas como desempleadas en los Espai LABORA de referencia.

PROGRAMA EMDONA

Ajudes a les entitats locals per a la contractació de dones desocupades inscrites en LABORA en localitats de menys de 5.000 habitants o aquells que, encara superant aquest llindar, siguen beneficiaris de la línia específica del Fons de Cooperació Municipal per a la lluita contra el despoblament dels municipis de la Comunitat Valenciana.

30.05.2023

PROGRAMA EMERGE (EMERGÈNCIES ÀMBIT FORESTAL)

Ajudes a les corporacions locals la superfície de les quals estiga classificada com d'alt risc d'incendi forestal, per a la contractació de persones desocupades inscrites en LABORA.

30.05.2023

PROGRAMA EXPLUS (MAJORS DE 30 ANYS)

Informació sobre ajudes a les entitats locals o mancomunitats per a la contractació de persones desocupades inscrites en LABORA majors de 30 anys.

30.05.2023

PROGRAMA EMPUJU (MENORS 30 ANYS)

Informació sobre les ajudes a les entitats locals o mancomunitats per a la contractació de persones desocupades inscrites en LABORA menors de 30 anys.