Comisiones Obreras del País Valenciano | 30 abril 2024.

TALLER

Riscos psicosocials. Aproximació a la salut mental

Dimarts dia 14 de novembre, de 17 a 20 hores en la sala de premsa de la seu de Comissions Obreres en València [pl. Nàpols i Sicília, 5]. Qualsevol persona afiliada de l'Horta menor de trenta-cinc anys pot inscriure's en el taller sobre riscos laborals psicosocials organitzat per Joves CCOO PV.

07/11/2023.
    Taller sobre riesgos psicosociales

"Continuant amb l'objectiu de donar-li eines a la joventut treballadora com un primer pas per a defensar els seus drets laborals, Joves CCOO PV organitzat un taller d'aproximació a la salut mental especialment orientat a l'afiliació més jove" Rocio Pascual, secretària de Joventut i Noves Realitats del Treball.

La formació tindrà una durada de 3 hores, a les quals es concentraran els continguts que es desenvolupen més extensament en la formació sindical.

Qualsevol afiliat o afiliada del territori de l'Horta menor de trenta-cinc anys podrà apuntar-se emplenant el següent formulari, ja que les places són limitades: https://www.pv.ccoo.es/tallerrispsico

És molt important conéixer tots els aspectes de la salut laboral per a poder millorar les nostres condicions laborals i de vida, i especialment ens hem volgut centrar en els riscos psicosocials per les seues particularitats. Aquest és un més de la llista de tallers formatius que s'estan organitzant per a joves i que es difonen a les xarxes socials de Joves CCOO PV.