Comisiones Obreras del País Valenciano | 21 mayo 2024.

Los riesgos Psicosociales - Aproximación a la Salud Mental

Seguint amb l'objectiu de donar-li eines a la joventut treballadora com un primer pas per a defensar els seus drets laborals, Joves CCOO PV a l'Horta organitza el dimarts 14 de novembre un taller formatiu sobre els riscos psicosocials, aproximació a la salut mental. Aquest taller està dirigit a tota l'afiliació menor de 35 anys de la comarca de l'Horta i tindrà una duració de 3 h, ja que serà una formació concentrada dels continguts que es donen més extensament en la formació sindical. Qualsevol afiliat o afiliada jove del territori podrà apuntar-se emplenant el següent formulari, ja que les places són limitades. És molt important conéixer tots els aspectes de la salut laboral per a poder millorar les nostres condicions laborals i de vida, i especialment ens hem volgut centrar en els riscos psicosocials per les seues particularitats. Aquest és un més de la llista de tallers formatius que s'estan organitzant per a joves, estigueu atents i atentes a les xarxes si us interessa!

Información básica sobre protección de datos

Responsable

COMISIONES OBRERAS DE PAIS VALENCIA. CIF: G46389458 y domicilio en Plaza Napols I Sicilia, 5 - 46003 (Valencia)

Finalidad

Gestionar la inscripció en aquest taller.

Legitimación

Consentimiento

En ningún caso se realizarán cesiones de datos

Derechos:

Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, dirigiendo una solicitud a Confederación Sindical de CCOO, Delegado de Protección de Datos/Contacta. Cl Fernández de la Hoz 12, 3ª Planta, 28010 Madrid, o a la siguiente dirección de email: dpd@ccoo.es.

Información adicional

Puedes consultar la información adicional y detallada sobre protección de datos en nuestra web haciendo clic aquí