Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 abril 2024.

Conveni del taulell

Assemblea de representants sindicals del sector del taulell a Castelló

Delegats i delegades sindicals de Comissions Obreres han sigut convocats per a aquest divendres 15, en la seu de CCOO Castelló, per a decidir estratègies de cara a la negociació del Conveni col·lectiu.

13/09/2023.
    Cartell de l’assemblea

El divendres 15, CCOO de l’Hàbitat PV convoca a delegats i delegades per a debatre la conjuntura actual i decidir els passos a seguir en aquesta tardor, que continuarà sent dura per als treballadors i les treballadores del sector del taulell a Castelló immersos en ERO, ERTO i fins i tot acomiadaments.

El secretari general de CCOO de l’Hàbitat PV a Castelló i portaveu en la Mesa de Negociació, Jordi Riera, intervindrà amb altres companys i companyes pertanyents a la Comissió Negociadora per a explicar la situació de la negociació col·lectiva.

Riera ha apuntat que tot i ser la situació complicada, “s'ha de fer un gran esforç perquè els treballadors i les treballadores no perden poder adquisitiu i millorar les condicions laborals d'un sector que és molt important per a l'economia de la província de Castelló”.