Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

CCOO obté el 100% de la representació sindical en Siemens S.A. València

• Per primera vegada, i en compliment de l’acord de teletreball, la plantilla ha pogut exercir el seu vot tant de manera presencial, com telemàtica.

El centre de treball de València de Siemens S.A., situat en la localitat de Paterna, compta amb una plantilla de 38 persones treballadores. El 28 de febrer se celebraren les eleccions sindicals, amb prop del 90% participació.

01/03/2023.
Siemens

Per primera vegada, i en compliment de l’acord de teletreball entre el Comité Intercentres i la companyia, la plantilla del centre de València ha pogut participar, mitjançant un procés de participació mixta, exercint el seu vot tant de manera presencial, com telemàtica. El procés ha comptat amb prop del 90% participació, on han sigut triats els 3 delegats que representaran el personal durant els pròxims quatre anys.

CCOO Indústria felicita els treballadors i les treballadores per l'àmplia participació en el procés electoral i als delegats de CCOO que amb aquest resultat reafirmen el treball que s’està realitzant en defensa dels interessos dels companys i companyes. Es renova el compromís de continuar treballant en la defensa dels drets adquirits i de continuar millorant els drets laborals en Siemens, S.A.