Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Si no hi ha recuperació salarial hi haurà conflicte en el sector financer

La Federació de Serveis de CCOO PV s'ha manifestat aquest matí davant la seu social de CaixaBank a València, durant la presentació de l'Informe de beneficis d'aquest tercer trimestre de 2022.

28/10/2022.
    Concentració davant la seu de Pintor Sorolla

Entre les reivindicacions centrals de la protesta el sindicat ha destacat la compensació a les plantilles en un entorn de beneficis rècord en les empreses del sector financer. “Estan tenint beneficis escandalosos, increments exponencials de l'alta direcció i dels consells d'administració” han explicat.

Cristina García, secretària genera de la Federació de Serveis CCOO PV ha reivindicat el protagonisme de les plantilles en l'assoliment d'aqueixos beneficis. Per això, el que toca ara, el que el sindicat exigeix és establir mecanismes de compensació a les plantilles que estan perdent poder adquisitiu a causa de l'entorn inflacionista no previst. “Si no hi ha recuperació salarial hi haurà conflicte en el sector financer” ha advertit la líder sindical.

El sindicat li ha fet arribar a la direcció de Caixabank, des del carrer i també en les successives reunions de l'Observatori, que exigeix la recuperació salarial i unes altres mesures que s'han exposat en les últimes reunions, i que l'empresa es nega a acceptar.

Serveis CCOO PV continuarà lluitant i exigint sense defallir, pel que considera just. La plantilla mereix un respecte, i aqueixos resultats magnífics els han aconseguits amb el seu treball dia a dia.