Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

• S'aconsegueixen els 6 delegats i delegades amb 311 vots, fet que ens situa de nou com la primera força sindical.

La Secció sindical de CCOO en el departament de salut de Sagunt celebra la seua victòria en les eleccions sindicals celebrades el passat 8 de juny com el sindicat més votat i amb més nombre de delegats i delegades. De fet, tornem a ser la primera força sindical amb 311 vots, la qual cosa es tradueix en 6 persones delegades.

10/06/2022.
Delegados/as de Sagunto.

El suport rebut per part de la plantilla ha sigut excel·lent, fins i tot moltes persones treballadores han acudit a les urnes estant de baixa o en el seu moment lliure. Tot el seu esforç el dia de la votació ens anima per a continuar treballant i aconseguir millores en el nostre departament. En aquesta ocasió, el 92 % de l'afiliació ha respost al lema de “És el teu torn” i ha acudit a les urnes per a recolzar el nostre sindicat.

L'Hospital de Sagunt es va inaugurar al febrer de 1982 i les primeres eleccions sindicals es van celebrar l’any 1986, des de llavors CCOO ha guanyat cada procés electoral. Els primers anys amb Concha Cañete, com a secretària general del Sindicat Intercomarcal de de la Federació de Sanitat i Sectors sociosanitaris de CCOO PV, i actualment amb Esther Vega.

La Secció sindical de CCOO en el departament de salut de Sagunt agraeix als i les treballadores que hagen confiat en el nostre projecte. Estem satisfets amb els resultats, que ens donen força per a continuar lluitant per millors condicions laborals i per una sanitat pública de qualitat.