Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

CCOO assisteix a la presentació de la futura seu de la Plataforma Intel·ligent de destinacions

Benidorm acollirà la seu d'una palanca de recuperació i transformació digital del sector turístic. El sindicat saluda la inversió en una nova eina tecnològica per a accelerar la digitalització i la interconnexió mitjançant la gestió de dades. Serveis CCOO PV valora el paper que han fet els ERTO “que han salvat milers d'ocupacions en el territori”.

16/11/2021.
    Reunió de presentació de Benidorm com a futura seu de la Plataforma Intel·ligent de destinacions

La secretària general de la Federació de Serveis CCOO PV, Cristina García, va assistir a la reunió de presentació de la futura seu de la Plataforma, prevista en el Pla de recuperació, transformació i resiliència, en la qual van participar el president del Govern, Pedro Sánchez; el president de la Generalitat, Ximo Puig i la Ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto.

Serveis CCOO PV reclama el desbloqueig de la negociació col·lectiva sectorial

Cristina García va puntualitzar que “encara que hi ha una recuperació en l'ocupació, si bé a diferent nivell segons els subsectors, continua sent una cupació precària i amb alts índexs de temporalitat, amb una situació de bloqueig de la negociació col·lectiva a Castelló i València des de fa anys”.

L'hospitalitat òptima depén de les condicions de les plantilles

Per tot això, Serveis CCOO PV insta a la responsabilitat patronal per a desbloquejar la situació, “perquè un turisme sostenible i ètic comença per la responsabilitat social cap a les plantilles que l’atenen, i que necessiten estar formades i tindre condicions dignes de treball per poder proporcionar una experiència satisfactòria”.