Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

CCOO signa un acord que millora les condicions del personal de neteja i jardineria a Benetússer

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià ha signat amb l'Ajuntament de Benetússer l'acord col•lectiu de neteja pública viària, neteja d'edificis i locals i jardineria, serveis que realitza l'empresa municipal Benesermu. L'acord garantirà a la plantilla l'increment salarial durant els pròxims tres anys, entre unes altres millores de les seues condicions.

14/07/2021.
    Signatura de l'Acord amb l'Ajuntament de Benetússer.

CCOO de l'Hàbitat de País Valencià, únic sindicat en el Comité d'Empresa, amb tres representants, ha signat un Acord col·lectiu amb l'empresa Benesermu, empresa municipal de neteja pública viària, neteja d'edificis i locals i jardineria de Benetússer.

Aquest acord regularà les condicions laborals dels treballadors i de les treballadores amb una vigència que abasta el període 2020-2022 i garanteix a la plantilla l'increment salarial en els tres anys. A més, l'empresa ha entregat una prima pel treball realitzat durant el període covid-19.

S'aclareixen els conceptes en l'SMI per al sector de neteja viària i també augmenta el plus de Falles. S'equipararan els permisos retribuïts de neteja viària i jardineria a tots els permisos previstos en el Conveni de neteja d'edificis i locals, la qual cosa és una millora en les condicions molt considerable.

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià agraeix a l'Ajuntament de Benetússer l'esforç i el bon fer i valora la responsabilitat dels delegats de CCOO dins de l'empresa.