Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

CCOO Camp de Morvedre es reuneix amb la Federació Veïnal de Sagunt

La seu de CCOO del Camp de Morvedre i Alt Palància ha acollit aquesta setmana una trobada entre una representació de l'Executiva de CCOO, encapçalada per José María García i la vicepresidenta de la Federació Veïnal de Sagunt, Marisa Esquer (una federació que engloba les associacions de veïns d’Almardà-Corint-Fusió-Ciutat Vella-Pla del Bou-Raval-Els Vents i Victoria).

18/05/2021.
    Seu UI CCOO Camp de Morvedre-Alt Palància

La reunió que ha tingut la participació de Sergio Villalba com a secretari general de CCOO al Camp de Morvedre, pretenia establir una base per a exposar de primera mà les línies de treball del sindicat per als pròxims 4 anys, a més de conéixer també les inquietuds i propostes que planteja la Federació Veïnal en el municipi de Sagunt.

En la trobada s'han abordat les diferents problemàtiques que presenta, en l'actualitat, de manera predominant la mobilitat en el municipi. Tant en el vessant de mobilitat en les àrees urbanes com la necessària permeabilitat entre polígons que descongestione les vies urbanes.

Qüestions com les infraestructures de comunicació, ferroviària i terrestre, que permeten disminuir el trànsit rodat són absolutament necessàries.

També s'han abordat reptes com els problemes d'accessibilitat i de connectivitat dels polígons industrials per a facilitar l'accés dels treballadors/es a les empreses, ja que amb l'increment del caos circulatori l'accés per vials motoritzats cada vegada és més difícil i amb major risc perquè es produïsquen accidents laborals in itinere.

Per concloure se li ha traslladat la necessitat d'apostar per la defensa del desenvolupament industrial sostenible a Sagunt, amb una aposta per la indústria que hi ha i una promoció de les inversions en aquest sector productiu, que permeta que el Camp de Morvedre continue sent un referent industrial no sols al País Valencià, sinó també a la resta del país i a Europa.

Ambues organitzacions coincideixen en la necessitat d'unir esforços dins i fora de les empreses, s'ha d'exigir que la responsabilitat social empresarial repercutisca a reduir les molèsties que pot ocasionar l'entorn industrial, amb la configuració de pantalles verdes o alternatives que permeten una millor integració dels polígons amb la ciutat, però en cap cas hem de posar traves a la viabilitat d'aquestes.