Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Sergio Villalba, elegit secretari general de CCOO Camp de Morvedre-Alt Palància

Villalba ha eixit triat hui en el Vé Congrés de la Unió Intercomarcal amb una candidatura única, les principals línies d’actuació de la qual són la defensa de la igualtat, el suport al teixit productiu, als serveis públics i la recuperació econòmica i social.

16/04/2021.
    Sergio Villalba, el nou secretari general de CCOO Camp de Morvedre-Alt Palància.

Sergio Villalba ha encapçalat una candidatura única, conformada amb persones d'àmplia trajectòria sindical. Diplomat en Empresarials i Tècnic en Prevenció de Riscos Laborals, Villalba ha estat en els últims anys ocupant el càrrec de secretari general de CCOO Indústria a la comarca i ho ha compaginat amb la de responsable de CCOO en Arcelormittal Sagunt.

El dirigent sindical ha explicat les seues principals línies d'actuació, que passen per potenciar la defensa del teixit productiu, a més de seguir la línia marcada per la Unió Intercomarcal en defensa dels serveis públics i la recuperació econòmica i social, que pose a les persones en primer lloc. Un altre dels reptes és posar en marxa totes les polítiques d'igualtat, en el marc de la Llei d'igualtat i els reials decrets 901 i 902, sobre plans d'igualtat i registre salarial.

Villalba també s'ha referit a la recuperació econòmica i social generada per la pandèmia, on serà una constant en els pròxims mesos, fins i tot enguany. “És important la protecció social, l'ampliació dels ERTO i com es gestionaran els fons europeus”, ha destacat. A més, també ha ressaltat que és important que es materialitzen urgentment els projectes empresarials anunciats en el Parc Sagunt, que donen una forta injecció a l'ocupació i a l'economia comarcal.

En el projecte sindical d'aquesta candidatura també es troba especialment la defensa dels serveis públics, la sanitat, l'educació o la dependència. “Hem de remar tots en la mateixa direcció i enfortir-nos en les nostres reivindicacions”.

El Vé Congrés de la Unió Intercomarcal de CCOO Camp de Morvedre s'ha celebrat amb la participació de 61 delegats i delegades, després de diversos mesos de processos congressuals en els diferents sectors organitzats sindicalment en aquest àmbit territorial.