Comisiones Obreras del País Valenciano | 17 de enero de 2020

Defensa la teua postura

El Seminari d’economia CCOO PV aborda els reptes davant del canvi climàtic i el procés de transició ecològica

• Dijous 23 de gener, 11.30 hores, sala d’actes de CCOO PV (pl. Nàpols i Sicília, 5).

El bioinformàtic i diputat madrileny Héctor Tejero, és el pròxim ponent convidat al Seminari d’economia, política i societat de CCOO PV. En aquesta primera sessió de l’any, el també activista contra el canvi climàtic impartirà la ponència ‘Green New Deal: una transició ecològica amb justícia social’.

13/01/2020.
Seminari de CCOO PV.

El bioquímic i diputat de Más Madrid a l’Assemblea de Madrid, Héctor Tejero, és el ponent de la primera sessió de l’any del Seminari d’economia, política i societat de CCOO PV. Tejero impartirà la ponència Green New Deal: una transició ecològica amb justícia social’, el dijous 23 de gener, a les 11.30 hores, a la sala d’actes del sindicat.

Hector Tejero Franco, doctor en bioquímica i biologia molecular, ha treballat com a bioinformàtic en el Centre Nacional d'Investigacions Oncològiques (CNIO). El també activista contra el canvi climàtic, va ser inclòs com a candidat de la llista de Más Madrid amb vista a les eleccions a l'Assemblea de Madrid de maig de 2019 encapçalada per Íñigo Errejón i va ser triat diputat en el Parlament regional.

Tejero, un dels autors del programa de Más País, va ser triat per al número 4 de la llista electoral al Congrés dels Diputats per Madrid de la coalició electoral Más País-Equo amb vista a les eleccions generals de novembre 2019.