Comisiones Obreras del País Valenciano | 8 mayo 2024.

23.06.2023

3 REVISTA DIGITAL ESTATAL PENSIONISTES CCOO, EDICIÓ VALENCIÀ

En aquesta edició de la revista Pensionistes s'aprofundeix en l'aspecte audiovisual amb l'accés a la videopresentació de l'Observatori Estatal de les Persones Majors, o l'índex dels vídeos publicats en el Canal de Youtube de la Federació Estatal de Pensionistes de CCOO.

En l'apartat de formació es fa un resum dels cursos realitzats des de la Federació sobre temes interessants per a les persones majors, com ara ‘Envejecimiento activo, hábitos saludables y prevención de la dependencia'; 'El pacto de los cuidados en las personas mayores’.

La revista també arreplega l'activitat de la Federació amb organitzacions homòlogues d'altres països, la màxima expressió de les quals és el 9é Congrés de la Federació Europea de Pensionistes i Persones Majors (FERPA).

La cultura és un apartat fonamental de la revista i en aquesta ocasió es destaca la visita a l'exposició titulada 'Para la libertad. El proceso 1001 contra la clase trabajadora' i la presentació del llibre 'La memoria en las personas mayores' de Miguel Anxo Álvarez, amb accés al vídeo de l'acte i al pdf del quadern d'exercicis per a entrenar la memòria. La contra de la revista informa del servei d'assessorament en dependència, pensions i protecció social, accessible mitjançant telefonada gratuïta o per correu electrònic informacion@fpj.ccoo.es