Comisiones Obreras del País Valenciano | 9 mayo 2024.

CCOO denuncia un accident mortal per caiguda en altura

• Un treballador mor en caure des de la coberta d'una fàbrica a Llombai (València).

CCOO de Construcció i Serveis PV reivindica la millora de les cobertes no transitables de les naus industrials per a evitar accidents de treball. El sindicat denuncia les deficiències de moltes d'aquestes instal·lacions, a les quals només pot accedir personal especialitzat amb totes les mesures de seguretat necessàries.

30/03/2020.
CCOO denuncia les deficiències de moltes naus industrials.

En aquesta situació de gravetat que estem travessant, hem de lamentar un nou accident laboral amb la defunció d'un treballador per caiguda en altura, divendres passat dia 27. El treballador es trobava reparant la coberta d'una fàbrica a Llombai, i no disposava de les mesures de seguretat necessàries.

De nou, es manifesten les deficiències de moltes naus industrials que no han adequat les seues instal·lacions perquè es puguen fer aquests treballs amb la seguretat que requereixen. Des de CCOO de Construcció i Serveis PV denunciem les condicions en les quals es troben gran quantitat de cobertes no transitables de les naus industrials a les quals únicament haurien d'accedir personal especialitzat que dispose de tots els mitjans de seguretat necessaris. Per a això és imprescindible tenir totes les mesures col·lectives o, almenys, els dispositius d'ancoratge individual.