Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

Xarrada

Maria Aurèlia Capmany, el feminisme conscient

La Secretaria de Cultura de CCOO PV organitza una xarrada sobre la figura de Maria Aurèlia Capmany, feminista resistent, militant política i social i activista de la cultura catalana durant el franquisme. L'acte està previst dijous pròxim, 15 de novembre,  a les 18.00 hores, a la sala d’actes de La Ser, c/Doctor Caro, 43, Elx.

08/11/2018.
    Cartell de la xarrada

CCOO PV acull una xarrada que recollirà totes aquestes perspectives de dona a contracorrent del seu temps, del seu compromís social i de feminista conscient. Tot i que resulta impossible deslligar la seua producció artística i literària de la resta dels seus àmbits vitals, la Secretaria de Cultura ha volgut destacar la seua figura i parlar-ne, des del seu compromís i les seues reivindicacions i vincular-los amb la lluita sindical i el nostre compromís social actual.

La xarrada ‘Maria Aurèlia Capmany, el feminisme conscient’ serà a càrrec de Maria Àngels Francés Díez, directora del Departament de Filologia Catalana de la Universitat d’Alacant i experta capmanyana. En acabar, s’obrirà un temps de col·loqui.

Hi intervindran també Carmen Palomar, Secretària General de la UI de CCOO PV Vinalopó - Baix Segura per presentar l'acte i Empar Morelló, de l'oficina de Promoció i Ús del Valencià de CCOO PV que modera el col·loqui.

La Secretaria de Cultura de CCOO PV us convida a participar de la xarrada i a descobrir una dona a contracorrent del seu temps.