Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

CCOO PV actualitza el seu pla integral de quotes per 2018

El sindicat, conscient de la situació econòmica i social actual, a més de la quota habitual, ofereix diferents opcions dirigides als col·lectius amb més dificultats, per tal de facilitar i estendre l’afiliació.

27/12/2017.
    Quotes 2018

Joan Calatayud Calatayud, secretari d'Administració i Finances recorda que "la quota permet oferir informació i assessorament laboral, serveis jurídics, formació per a l’ocupació i locals d’atenció, entre molts altres aspectes". En sentit ampli, gràcies a la quota CCOO PV pot continuar defenent els drets laborals i socials, negociar els convenis col·lectius perquè siguen beneficiosos per als treballadors i les treballadores i orientar les persones més vulnerables.

El Pla integral de quotes per 2018 és el següent:

Quota general ordinària: 12’60 euros mensuals. Per a persones amb retribucions brutes superiors a 23.284 € a l’any.

Quota general reduïda: 11,50 euros mensuals. Per a persones amb retribucions o prestacions brutes entre 13.375 € i 23.283 €.

Quota general pensionistes i jubilats: 9,95 euros mensuals. Per a persones pensionistes i jubilades amb retribucions brutes superiors a 13.375 €.

Quota especial: 7,10 euros mensuals. S’aplica a les persones afiliades amb retribucions, ingressos o prestacions brutes superiors a 6.152 € i inferiors a 13.375 € a l'any. També per a pensionistes en aquest tram d'ingressos.

Quota superreduïda: 3 euros al mes, però pagats en un sol pagament anual.

Per a persones que no perceben ingressos, retribucions o prestacions brutes iguals o inferiors a 6.152 €. Per a joves menors de 30 anys que busquen la primera ocupació o als joves que fa més de sis mesos que estan en la situació de simpatitzant. Per a persones pensionistes amb retribucions inferiors a 6.152 € a l’any.

Simpatitzant: per a persones menors de 30 anys no inserides en el mercat laboral. No paguen quota durant 6 mesos i després paguen la quota corresponent a la seua situació laboral.

Militant: 16,50 € mensuals de caràcter voluntari.