Comisiones Obreras del País Valenciano | 30 abril 2024.

Xeresa acull l’assemblea de CCOO la Ribera-la Safor per commemorar el Primer de Maig i el 28 d’abril

• Dia 18, a les 10.45 hores, en la Casa de Cultura de Xeresa (carrer de la Martina).

CCOO la Ribera-la Safor convoca una assemblea amb delegats i delegades sindicals de tots els sectors productius de la comarca; un acte previ per a celebrar el Primer de Maig, Dia Internacional del Treball, i 28 d’abril, Dia Mundial de la Seguretat i Salut en el Treball.

12/04/2024.
Assemblea la Ribera- la Safor

En l’assemblea intervindrà Carlos Bravo, secretari de Polítiques Públiques i Protecció Social de CCOO estatal, que explicarà les actuals negociacions amb el Govern en temes com ara les jubilacions, els contractes de relleu, a temps parcial o fixos discontinus. Per la seua part, la secretària general de CCOO PV, Ana García, informarà sobre la situació sociolaboral del País Valencià i sobre les principals reivindicacions del sindicat.

A més, l’acte comptarà amb la participació del secretari general de CCOO la Ribera-la Safor, Andrés Bermejo i del secretari de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO la Ribera-la Safor, David Rosell.