Comisiones Obreras del País Valenciano | 30 abril 2024.

L'assemblea de representants de CCOO aprova el preacord del Conveni del taulell

La majoria dels delegats i de les delegades de CCOO han donant el vistiplau al principi d'acord per a la signatura del Conveni del taulell, que estarà vigent fins a desembre de 2024 i que inclou increments amb efectes retroactius i una reducció de la jornada anual màxima.

05/04/2024.
    Taula de l'assemblea

Aquest matí s'ha celebrat l'assemblea convocada per CCOO Hàbitat PV a Comarques del Nord amb l'objectiu de valorar el principi d'acord aconseguit amb la patronal ASCER el passat 28 de març, a la qual han acudit un gran nombre de delegats i delegades. Després d'un intens debat s'ha procedit a ratificació del preacord que ha sigut aprovat per majoria.

La vigència marcada en el text abasta des de l'1 de gener de 2023 fins al 31 de desembre de 2024; es consigna un increment sobre tots els conceptes de taules d'un 3,5 % -amb efecte retroactiu per a 2023- i un increment d'un 2,5 % -amb efecte retroactiu per a 2024-, a més d'una reducció de jornada a 8 hores. És a dir, per a 2024 la jornada anual màxima passaria a ser de 1.768, en lloc de les 1.776 de 2023, i el compromís de treballar per a aconseguir coeficients reductors de cara a la jubilació.

Jordi Riera, portaveu de CCOO de la Comissió Negociadora del Sector del Taulell ha agraït la participació i el suport dels companys i de les companyes del sector, tant en aquesta assemblea com en les mobilitzacions convocades. “Aquesta força del conjunt dels treballadors i de les treballadores del taulell és la que ha aconseguit unes millores necessàries i justes” ha afirmat.