Comisiones Obreras del País Valenciano | 2 mayo 2024.

CCOO PV es concentra en totes les seus del País Valencià en suport del poble palestí

El sindicat ha realitzat avui concentracions de condemna davant la barbàrie de l’atac a la població de Gaza i en solidaritat amb el poble palestí. Una acció que CCOO ha dut a terme en totes les seus de l’Estat. Amb el lema ‘CCOO amb Palestina’, ha demanat la fi immediata de l’agressió israeliana i la protecció de la vida de civils innocents.

23/10/2023.
    Seu de CCOO PV a València.

CCOO fa una crida urgent perquè es pose fi immediatament a l'atac sobre Gaza i perquè es protegisca la població d'acord amb el dret internacional. Aquesta crida apel·la a la comunitat internacional perquè es prenguen les mesures immediates que posen fi a l'agressió israeliana contra la població de Gaza i protegir la vida de civils innocents.

Cap lloc de Gaza és hui segur. Els atacs amb míssils continuen dia i nit sense perdonar a ningú ni a res, ni tan sols les instal·lacions de Nacions Unides protegides pel dret internacional. L'accés humanitari segueix denegat, els recursos vitals s'estan esgotant. L'aigua potable està a punt d'esgotar-se mentre les condicions sanitàries s'estan tornant inhumanes. És molt probable que prompte Gaza s'enfronte a un problema greu de salut pública.

Violacions dels drets laborals

De la mateixa manera, el sindicat està en permanent contacte amb les organitzacions sindicals a Gaza, Cisjordània i Jerusalem Est on les violacions dels drets laborals s'han incrementat, amb acomiadaments massius, desplaçaments forçosos de treballadors i treballadores gazatís cap a Cisjordània, despullats de la seua documentació i mitjans per a sobreviure, amb detencions il·legals de treballadors i treballadores en camps militars israelians i amb la pèrdua dels seus permisos d'entrada i de treball en territori israelià des de l'inici de l'actual crisi.

CCOO PV aposta per un cessament immediat de qualsevol atac contra població civil i un alto el foc que cessen els bombardejos que estan tenint conseqüències letals sobre els habitants de Gaza. De la mateixa manera, fem una crida massiva per a secundar amb donacions a UNRWA Espanya a través de les seues organitzacions territorials i federacions.