Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

La Campanya per la Justícia Fiscal crida a omplir les urnes de drets

CCOO PV ha participat en l'acció mediàtica realitzada davant de l'Ajuntament de València amb el lema: “Omplim les urnes de drets: vota justícia fiscal”, en el marc de la celebració del Dia d'Acció Global per l'Eliminació dels Caus Fiscals.

03/04/2023.
    Isabel Barrajón, secretària de Moviemnts Socials Cooperació i Migracions CCOO PV llig part del manifest

Els moviments socials, organitzacions de la societat civil i sindicats, entre altres CCOO PV, que formen part de la Campanya per una justícia fiscal defensen una fiscalitat justa, progressiva, redistributiva i suficient. Una fiscalitat que, respectant el principi constitucional d'orientar l'economia a l'interés general i al bé comú, sustente un projecte econòmic capaç de redistribuir els ingressos i lluitar contra les desigualtats i la pobresa.

Per seté any consecutiu, les entitats organitzades en la Campanya reclamen mesures eficaces per a l'eliminació dels caus fiscals, malament anomenats paradisos fiscals, l'existència dels quals comporta l'afebliment dels ingressos del sistema tributari de molts països.

Perquè sense justícia fiscal no hi ha justícia social.

Votar justícia fiscal es votar per millorar la sanitat, l'educació, els serveis socials, les pensiones i l'habitatge públic. I és votar no a la pobresa, als caus fiscals, al frau, a les desigualtats i als privilegis.

Enllaç al formulari de suport al manifest