Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

L’AVSRE decideix mantindre favors i privilegis al personal docent més antic de l’IVASPE

    L'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències ha comunicat a la Comissió de Coordinació de Policies Locals de la Comunitat que l'Esborrany que regularà la borsa de professors de l'Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències (IVASPE) mantindrà els privilegis del personal docent integrant d'una bossa anterior.

    09/09/2022.
    Policia Local València

    Policia Local València

    Malgrat que la Resolució de la Direcció de l'Agència es fonamenta en la necessitat d'establir “un permanent avanç, investigació i constant actualització com a mitjà per a la millor concertació de serveis de personal més adequat”, el director pretén mantindre els privilegis per posició que ocupa el personal docent en una borsa creada fa 28 anys.

    Fa quasi tres dècades que aquest professorat de l’IVASPE no és sotmés a un control de qualitat, tampoc és avaluada la seua idoneïtat o comprovada la seua actualització, titulacions o coneixements. L'únic control és un full anònim que es lliura a l'alumnat perquè avalue els seus docents.

    Des de l'agrupació de policies locals de CCOO PV denuncien que, per temor a resultar perjudicats durant la seua avaluació, en rara ocasió se subscriu un element negatiu encara que resulte evident.

    Dimarts passat la representació de CCOO Policia va traslladar el seu malestar per aquesta situació a les persones responsables de l'Agència i un membre de la Comissió de Coordinació que defensava el manteniment de privilegis a determinats docents (entre els quals es troba).

    Des de CCOO denuncien que hi ha un conflicte d'interessos, ja que aquest membre exerceix també com a coordinador del Gabinet Tècnic, és professor titular de l’IVASPE i freqüent membre de tribunals de selecció de personal. Atesa l'acumulació de càrrecs i d’interessos personals del Sr. Collado el sindicat considera que haguera d'haver-se abstingut d'intervindre-hi.