Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

Comença la negociació davant la presentació de l’ERO en Pilkington NSG Sagunt

• Els sindicats presents en el Comité d'Empresa celebren una assemblea de treballadors.

L'empresa ha fet lliurament de la documentació de l'expedient d'extincions en la qual inclou 116 acomiadaments i sense preveure res sobre el futur de la fàbrica sense la línia de laminatge. La part social ha manifestat el seu total desacord a l’ERO i als acomiadaments.

04/11/2021.
Assemblea de treballadors i treballadores després de la reunió amb la direcció de Pilkington.

La Comissió Negociadora de l’ERO, que representa a la part social, composta per totes les seccions sindicals que formen el Comité d'Empresa, més els seus assessors i assessores sindicals, han mantingut una reunió amb la direcció de l'empresa.

En la reunió, l'empresa ha fet lliurament de la documentació de l'expedient d'extincions en la qual inclou 116 acomiadaments i res sobre el futur de la fàbrica sense la línia de laminatge. Per part de la representació social s'ha insistit que la documentació entregada és insuficient, per això s'ha sol·licitat que no es done per iniciat el període de consultes.

Davant això la part social ha manifestat el seu total desacord a l’ERO i el no als acomiadaments. A més, s'ha tornat a reiterar que la companyia ha trencat l'acord del pla de competitivitat i que, per tant, retorne els diners aportats per les treballadores i treballadors en aqueix mateix acord.

Una vegada acabada la reunió, la part social s'ha traslladat a l'assemblea de treballadors i treballadores per informar del succeït en la reunió mantinguda amb la direcció de l'empresa.

No als acomiadaments en Pilkington NSG.

#PilkingtonEnLucha #PilkingtonEnLluita