Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

CCOO PV i UGT-PV exigeixen al Govern que eleve l'SMI i derogue les reformes laborals

En un moment en què s'albira l'eixida de la crisi, el govern continua mantenint posicions que impedeixen avanços en àmbits imprescindibles per a la igualtat social i la distribució de la riquesa i s’emparen en inexistents condicionaments europeus o en bloquejos de la patronal. Per això, els sindicats han convocat una nova concentració el 14 de juliol a les 12 hores en la Delegació del Govern.

12/07/2021.
    #AraSíQueToca

Continuen així les mobilitzacions iniciades al març sota el lema “Ara Sí Que Toca”, que persistiran fins que l'executiu publique els seus compromisos en el BOE. En aquesta ocasió, les concentracions de delegades i delegats han de tindre lloc en les capçaleres de les comunitats autònomes.

El sindicat destaca que s'ha arribat a aconseguir un acord en matèria de pensions, “però no podem permetre que l'eixida de la crisi s'efectue, novament, a costa de les treballadores i treballadors”, assegura la secretària general de CCOO PV, Ana García Alcolea. Per això, el 14 de juliol tornen les protestes per a exigir al govern que complisca amb els compromisos adquirits amb les organitzacions sindicals i amb el conjunt de la societat, amb la millora de l'SMI i derogació de la reforma laboral.

La concentració a València, a la qual assistiran les secretaries generals de totes dues confederacions, és enfront de la delegació: a la plaça del Temple, n. 1.