Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

Nova edició del butlletí 'Trabajadora del Hogar'

El grup de Treballadores de la Llar de CCOO PV elabora aquesta publicació per a difondre la seua activitat i reivindicacions, centrades en dignificar les condicions laborals d'aquest col·lectiu i aconseguir l'equiparació de drets amb la resta de treballadors i de treballadores. En aquest número es recullen informacions relatives al salari mínim i a diferents tallers de formació.

19/01/2018.
    Butlletí 'Trabajadora del Hogar', número 14

El grup de Treballadores de la Llar de CCOO PV, integrat en la Federació de Construcció i Serveis PV, acaba d'editar el butlletí número 14, que inclou tota l'activitat sindical realitzada durant els últims mesos, amb informació útil per a les persones que treballen en el sector de l'ocupació domèstica.

Aquest últim número inclou informació relativa a l'actualització del salari mínim i als diferents tallers formatius que s'han celebrat durant aquests mesos. Així mateix, recull tota l'activitat realitzada pel grup de Treballadores de la Llar de CCOO PV i un testimoni d'un cas de maltractaments en l'àmbit laboral.

CCOO creu necessari que aquest col·lectiu conega els seus drets. El grup de Treballadores de la Llar organitza periòdicament assemblees informatives per a informar treballadores i treballadors sobre com han d'actuar davant les situacions d'abús o de precarietat laboral. El col·lectiu celebra reunions tots els dijous, a les 17.30.