Comisiones Obreras del País Valenciano | 10 mayo 2024.

Tema: #Vota23J

Mostrando contenidos 1 a 7 de 7

19/07/2023
Permisos laborals per a anar a votar segons el nombre d'hores coincidents
#MultiplicaElTeuVot

CCOO PV informa dels permisos retribuïts i no recuperables de les persones treballadores la jornada laboral de les quals coincidisca amb el període de votació de les eleccions generals del diumenge dia 23 de juliol.

13/07/2023

El secretario general de CCOO ha intervenido hoy en un acto en València, junto a su homólogo de UGT, en el que se han presentado las propuestas sindicales, de cara a las próximas elecciones generales, fundamentales para el avance socioeconómico del país.

11/07/2023
Ana García, secretaria general de CCOO PV.

La secretària general de CCOO PV, Ana García, ha ressaltat la importància del diàleg social, que ha aconseguit acords clau per a la millora de les condicions socials i laborals de la ciutadania. Així ho ha manifestat en la reunió que ha mantingut amb el PSPV-PSOE, a pocs dies del canvi de Govern en la Generalitat Valenciana.

10/07/2023
Reunió amb les persones que encapçalen la candidatura de Compromis-Sumar per València

En la reunió mantinguda amb les persones que encapçalen la candidatura de Compromis-Sumar per València, totes dues organitzacions han coincidit que en les pròximes eleccions ens hi va el model social, per la qual cosa és important promoure la participació de la classe treballadora.

06/07/2023
Asamblea en Sagunto.
  • 20 de julio. 10:00 horas. Sede CCOO en Puerto de Sagunto (Trabajo, 18).

CCOO Camp de Morvedre-Alt Palància organiza una asamblea de delegadas y delegados de la comarca y abierta a la afiliación para realizar un balance de esta legislatura, desde el punto de vista sindical.

05/07/2023
Asamblea de delegadas y delegados en València.
  • 'DEFENDER LO GANADO, AVANZAR EN DERECHOS'

El jueves 13 de julio, a las 11 horas, en el centro cultural La Rambleta, los secretarios generales de CCOO, Unai Sordo, y de de UGT, Pepe Álvarez, emplazarán a las fuerzas políticas a que ratifiquen su compromiso con los acuerdos que han conseguido “irrenunciables” avances en derechos sociales y laborales durante esta legislatura.