Comisiones Obreras del País Valenciano | 2 mayo 2024.

Tema: 8M2021

Mostrando contenidos 1 a 2 de 2

08/03/2021
Concentració 8M Alzira.
  • La Conselleria de Sanitat no està aplicant el seu Pla d'igualtat a aquest personal, per la qual cosa les embarassades perden fins a un terç del seu salari en adaptar-los el lloc per situació de risc.

La Secció Sindical de CCOO a l'Hospital de la Ribera denuncia, aquest 8 de març Dia de la Dona, que la Conselleria de Sanitat discrimina les treballadores laborals subrogades d'aquest departament de salut. Les embarassades perden fins a 400 euros al mes perquè deixen de cobrar els complements salarials variables en adaptar-los el lloc de treball per situació de risc en l'embaràs.

04/03/2021
Asamblea Alicante.
Asamblea semipresencial #Acción8M Alicante
  • 8 de marzo, 10 horas, sede CCOO av. Salamanca 33, Alicante

CCOO Alacantí-les Marines ha organizado una asamblea semipresencial conmemorativa del 8 de marzo, Día Internacional de las Mujeres Trabajadoras, que contará con la intervención de la profesora de Ciencias de Derecho Público y Ciencia Política y coordinadora de Grado de Igualdad de la URJC, Laura Nuño, y la actuación de ClownDestino Teatro.