Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

Orientar l'Educació Física en temps de COVID-19

La Federació d'Ensenyament de CCOO PV, conjuntament amb el Grup d'Investigació AFES de la Universitat de València, ha presentat recomanacions i principis per compartir amb el professorat d'Educació Física en aquest context de pandèmia. L'objectiu és adaptar l'assignatura a les condicions canviants de la COVID-19.

08/09/2020.
    Propostes per a la tornada a les classes en temps de la COVID-19.

La Federació d'Ensenyament de CCOOPV ha presentat, conjuntament amb el Grup d'Investigació d'Activitat Física, Educació i Societat (AFES) de la Universitat de València, unes infografies amb recomanacions i principis per compartir amb el professorat d'Educació Física, en un moment en què es reprenen les classes en un context de pandèmia.

Aquestes infografies van estar distribuïdes la setmana passada per tots els centres del nostre territori i al professorat per tal d’aportar propostes que busquen adaptar l'Educació Física a les condicions canviants de la COVID-19. A més, atesa la varietat d'entorns i de circumstàncies docents, cal que el professorat ajuste les classes a les seues condicionants particulars.

La FE CCOO PV aposta per compatibilitzar la presencialitat amb un plantejament de seguretat i salut per a tota la comunitat educativa i aquestes infografies són una eina extraordinària per a mostrar com es pot fer.

Infografies EF COVID19 Valencià ací

Infografies EF COVID19 Castellà ací