Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

Excel•lents resultats en les Eleccions Sindicals de CCOO a Vinalopó -Vega Baixa (Alacant)

CCOO de Construcció i Serveis del País Valencià ha demostrat estar a les verdes ia les madures, recollint bons resultats electorals i donant suport a la reestructuració de la comarca tan castigada per les últimes pluges a la Comunitat Valenciana

07/10/2019.
    Elecciones sindicales CCOO de Construcción y Servicios del País Valencià

El Sindicat Intercomarcal (SSII) de CCOO de Construcció i Serveis del País Valencià a Vinalopó-Baix Segura ha tancat la setmana passada amb uns excel·lents resultats en els processos d'eleccions sindicals.

En la neteja de l'Hospital del Baix Segura a Oriola, el sindicat revalida la seva majoria sindical, aconseguint 3 delegats dels 5 representants elegits per al Comitè de l'Empresa SAMYL.

A l'Hospital del Elda, els resultats també han estat revalidats, tenint 6 representants dels 9 electes dins el Comitè de l'empresa Clece S.A.

Així mateix, al sector de funerària, en els tanatoris de l'Empresa ASV FUNESSER els resultats han estat encoratjadors, obtenint la candidatura de CCOO 4 delegats de 5 membres, millorant la majoria del període anterior que va ser 3 delegats.

La cirereta del pastís ha estat la majoria absoluta a ACROSCAR d'Aspe, que ha donat la volta als resultats, obtenint els 3 delegats a triar, davant del resultat de les eleccions passades que va ser d'un únic delegat.

A més, Ivan Campello Arana, secretari general del sindicat intercomarcal en aquest territori, posa en valor la predisposició de molts delegats i delegades d'aquesta federació que s'han ofert com a voluntaris per donar suport als treballs de reestructuració, i sobretot de neteja, a la població d'Almoradí i altres que van quedar profundament afectades després de les inundacions provocades per les pluges del passat mes de setembre. "Ha estat un cop dur per a les famílies, però CCOO ha estat a l'altura de les circumstàncies i ha donat suport com el que més", ha apuntat.

Per tota aquesta experiència viscuda en aquestes setmanes, és fonamental apostar pel treball decent com a eina de millora per a la classe obrera, per això avui, 7 d'octubre, dia de la Jornada Mundial pel Treball Decent, com a federació volem tornar a aixecar la veu, pels sectors que encara pateixen discriminació com són els de treballs de la Llar i de cures entre d'altres, reivindicant alt i clar un treball decent amb salaris justos, igualtat i protecció social governi qui governi.