Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 abril 2024.

Jornada

Desenvolupament industrial sostenible a Sagunt

CCOO Camp de Morvedre- Alt Palància ha celebrat avui una jornada en suport d'un desenvolupament industrial sostenible i compatible amb el medi ambient. Un acte al qual han assistit delegats i delegades sindicals de la comarca, i que ha commemorat el Dia Internacional de la Seguretat i Salut en el Treball, el 28 d'abril, i el Primer de Maig, Dia Internacional de la Classe Treballadora. El secretari general de CCOO PV, Arturo León, ha clausurat l'acte.

26/04/2019.
    Jornada en CCOO Port de Sagunt.

En ocasió del Dia Internacional de la Seguretat i Salut en el Treball, que se celebra el 28 d'abril, i del Primer de Maig, Dia Internacional de la Classe Treballadora, CCOO ha celebrat avui, a la seua seu de Port de Sagunt, una Jornada Sobre Desenvolupament Industrial Sostenible. L'acte s'ha produït en el marc de l'Assemblea de Delegats i Delegades en suport d'un desenvolupament industrial sostenible i compatible amb el medi ambient.

La jornada se celebra després d'aprovar el Consell de la Unió Intercomarcal de CCOO a Camp de Morvedre-Alt Palància una resolució que instava a reafirmar la proposta d'aposta pel desenvolupament industrial sostenible que aferme la indústria local i que permeta l'atracció de noves inversions industrials.

L'acte ha tingut una taula redona sobre aquesta matèria, en la qual han participat F. Javier Galarza, secretari general d'Indústria de CCOO PV i José Pérez Martínez, responsable de Política Industrial de Construcció i Serveis CCOO PV. Una taula que ha sigut moderada per la secretària general de CCOO Camp de Morvedre-Alt Palància, Begoña Cortijo, que també ha inaugurat la jornada.

El secretari de Salut Laboral i Medi ambient de CCOO Camp de Morvedre-Alt Palància, Isidro Andújar, ha impartit la ponència 'La participació dels treballadors i de les treballadores en el medi ambient'. Una ponència que ha moderat Daniel Patiño, responsable d'Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, que també ha explicat les reivindicacions del sindicat entorn de la commemoració del Dia Internacional de Seguretat i Salut Laboral: "Hem de seguir utilitzant la negociació col·lectiva en tota la seua potencialitat per a actuar en la prevenció de riscos laborals de manera integral i col·lectiva".

L'acte ha finalitzat amb la intervenció del secretari general de CCOO PV, Arturo León, entorn de la jornada del Primer Maig, que enguany parteix sota el lema 'Que no et mengen. Organitza't'. El dirigent sindical ha cridat a la participació massiva en les eleccions i en les manifestacions del Dia Internacional de la Classe Treballadora.