Què aquestes festes desfilen les filaes i no els treus drets laborals

Joves de CCOO Comarques Centrals realitza una campanya contra la precarietat en festes de moros i cristians d’Alcoi.

04/04/2019.
    .

Quan comença el mes d’abril a Alcoi el primer que totes i tots pensem es que ja queda poc a per les Festes de Moros i Cristians, festa per excel·lència de la nostra ciutat i on moltes persones posen la seua il·lusió.

Les nostres Festes, que son un espectacle que atrau a moltes persones es a veure-les, també atrau amb elles la precarietat per a una gran quantitat de joves que pateixen situacions laborals intolerables: hores nocturnes i extres pagades com si foren normals, inclús en molts casos ni es paguen, horaris que s’allarguen de forma infinita, contractació en negre... Exigim un treball digne per a la joventut treballadora!

No podem tolerar que aquestes situacions es donen. La precarietat que viu la joventut treballadora s’agreuja de forma exponencial amb l’arribada d’esdeveniments que atrauen a tanta gent, especialment en el sector de l’hostaleria, un sector precaritzat per excel·lència.

Les nostres Festes han de poder ser gaudides per tota la gent, no sols per aquells que per la seua situació no treballen en elles. La joventut treballadora te dret a poder conciliar la seua feina amb la seua vida personal, i això implica poder gaudir també de les Festes.

Des de Joves de CCOO Comarques Centrals denunciem la situació que viu la joventut i l’animem a posar-se en contacte amb el sindicat davant aquetes situacions. L’única forma de fer-li front a la precarietat es organitzant-se, per això: uneix-te a @jovesccoopv, el bàndol guanyador!