Consulta a l'afiliació sobre les propostes per a les eleccions autonòmiques

Des de CCOO PV volem presentar un document de mesures per als partits polítics que concorren a les eleccions autonòmiques del 28 d’abril. Per construir-lo de manera col·laborativa, volem consultar a l’afiliació les propostes prioritàries mitjançant una enquesta que estarà operativa entre el 13 i el 27 de març.

12/03/2019.
    Hemicicle Corts Valencianes

L'enquesta consta de 5 blocs i 30 línies d'acció política. Les persones afiliades podran valorar la pertinència de les propostes en una valoració ascendent de l'1 al 4 i també afegir-ne algunes noves si ho consideren. Així mateix, s'oferirà l'oportunitat de fer un comentari lliure al final on es puga expressar l'opinió sobre el document o sobre la consulta en general.

El mateix document podrà ser esmenat per les federacions i els territoris de CCOO del País Valencià i la síntesi de les aportacions es presentarà públicament l’1 d’abril. Posteriorment, mantindrem reunions amb les diferents formacions polítiques per traslladar-los les propostes sindicals que esperem puguen tindre's en compte en la pròxima legislatura.

Gràcies per la teua participació, ja hem tancat el formulari de consulta.