Comisiones Obreras del País Valenciano | 1 mayo 2024.

CCOO PV a l’XI Setmana de l'Economia d’Alzira

• 20 de febrer en la Casa de la Cultura d'Alzira.

El secretari general de CCOO PV, Arturo León, participarà el pròxim dimecres dia 20 de febrer, a les 10 hores, a la taula rodona “Ocupació, precarietat laboral i finançament autonòmic”, juntament amb Ismael Sáez, secretari general d’UGT-PV; Jaume Ricardo Morell, de l’Associació Empresarial d’Alzira i Enric Nomdedéu, secretari autonòmic d’Ocupació i director general de LABORA.

30/01/2019.
Cartell

L'Ajuntament d'Alzira, en col·laboració amb l'Associació Empresarial, organitza la Setmana de l'Economia i l'Ocupació amb l’objectiu d’oferir a l'empresariat, i a la ciutadania en general, un espai de reflexió. Durant tota la setmana es realitzaran conferències i tallers, i s'intentarà reunir conclusions que ens faciliten la posada en marxa d'accions, tant des del sector públic com del privat.

La convocatòria tindrà ponents de reconegut prestigi que abordaran les claus i els reptes socioeconòmics dels nous models de negoci.