Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

'Salut i Treball'

El butlletí destaca l’assoliment del corredor cantàbric-mediterrani

CCOO PV edita aquesta publicació digital, que inclou notícies en matèria de prevenció de riscos laborals i de medi ambient. Aquest número destaca com la UE finançarà el tram ferroviari Saragossa-Terol-Sagunt, una infraestructura fonamental per al desenvolupament econòmic i social del País Valencià.

27/11/2018.
    Salut i Treball número 7.

Ja està disponible el número 7 del butlletí informatiu ‘Salut i Treball’. Una publicació digital bimensual, editada per la secretaria d’Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, que pretén informar sobre l’actualitat relativa a la prevenció de riscos laborals, malalties professionals o el medi ambient.

En aquesta edició, destaquem com finalment la UE finançarà el tram ferroviari Saragossa-Terol-Sagunt del corredor cantàbric-mediterrani, una infraestructura molt important per al desenvolupament econòmic i social del País Valencià. CCOO PV ha participat en totes les mobilitzacions i accions reivindicatives per assolir aquest objectiu.

El butlletí inclou les últimes xifres de sinistralitat durant la jornada laboral i in itinere, que mostren una tendència creixent. També recull novetats legislatives en matèria mediambiental i un cas d’assessorament sindical en prevenció de riscos laborals.