Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

La pressió sindical de Comissions Obreres fa que l'Ajuntament de Xàtiva retire la seua proposta de rebaixa salarial

"La postura de Comissions Obreres va ser en tot moment contrària a la proposta, defensat que en cap cas acceptaria una reducció salarial que va en contra d'un dels eixos vertebradors del moviment sindical de classe, a igual treball, igual salari."

25/06/2018.
    .

Els representants de la Federació de Serveis a la Ciutadania de Comissions Obreres a la Mesa General de Negociació de l'Ajuntament de Xàtiva es van quedar sols el passat divendres defensant l'oposició a una proposta de la corporació per reduir dràsticament els salaris de les persones que s'incorporaran d'ací a poc temps al planter de l'Ajuntament mitjançant diferents Plans d'Ocupació subvencionats per la Conselleria de Foment de l'Ocupació. La resta de forces sindicals representades a la mesa, es van abstenir o bé van mostrar el seu suport total a la proposta.

Ha sigut Comissions Obreres doncs, amb la seua postura inamovible qui ha condicionat que hui 21/06/2018 la corporació de l'Ajuntament de Xàtiva haja retirat la proposta inicial, i assumisca la seua obligació amb els nous treballadors i treballadores, tal com marquen el Conveni Col·lectiu d'aplicació, l'Ordre de les subvencions i els criteris sindicals.

Ens hem de felicitar per aquest èxit, però són molts encara els greuges que sofreix la classe treballadora, i contra tots, aquest sindicat plantarà cara, encara que haja de quedar-se sol defensat els seus principis irrenunciables.