Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

En el treball, més que mai, sindicalisme i activisme LGTBI

Una multitudinària manifestació va recórrer el centre de València aquest dissabte per celebrar l'Orgull LGTBI. CCOO PV va participar en la marxa amb el seu camió i va estar present per a defendre els drets del col·lectiu i per llançar un missatge clar: que cap discriminació en els llocs de treball quede impune.

18/06/2018.
    Camió de CCOO PV

Una nodrida manifestació de l'Orgull LGTBI de València va recórrer els carrers de la ciutat, en una jornada lúdica i reivindicativa. Com és habitual, CCOO PV va participar amb el seu camió, refermant el seu compromís amb el col·lectiu i amb la defensa dels seus drets, especialment en els centres de treball.

Amb el lema 'En el treball, més que mai, sindicalisme i activisme LGTBI', CCOO PV va posar el focus en la importància que la diversitat sexual i de gènere s'incorpore en la negociació col·lectiva. L'objectiu és millorar les condicions laborals i socials en l'ocupació de les persones LGTBI, així com els protocols que previnguen l'assetjament LGTBIfòbic. En la manifestació van estar presents, entre altres, el secretari general de CCOO PV, Arturo León, la secretària de la Dona, Polítiques LGTBI i Institucional de CCOO PV, Cloti Iborra, a més de membres del Grup d'Acció LGTBI de CCOO PV.