Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

CCOO PV organitza una jornada sobre el present i el futur de les pensions

• Dimecres, 18 d’abril, seu de CCOO PV (pl. Nàpols i Sicília, 5).
  • Les persones interessades poden inscriure's a través d'un formulari en línia.

El pròxim 18 d’abril, la seu de CCOO PV acollirà una jornada de debat i anàlisi sobre la situació de les pensions públiques, en la qual participaran experts sindicals en protecció social i representants dels partits polítics. Aquest acte forma part de la campanya intergeneracional que el sindicat està duent a terme en defensa del sistema públic de pensions.

06/04/2018.
Programa jornada.

La Secretaria de Política Social i Joventut de CCOO PV ha organitzat la jornada de debat i reflexió ‘Present i futur de les pensions’, en la qual participaran experts sindicals i partits polítics amb representació autonòmica. En l’acte intervindran: el senador del PP, Antonio Clemente; l'alcalde de Torrent, del PSPV, Jesús Ros; el diputat de Compromís al Congrés, Ignasi Candela; la senadora de Podem, Pilar Lima; i el diputat de Ciudadanos al Congrés, José Cano.

Les sindicalistes Raquel Bernabé, de Joves de CCOO PV, i Silvia Bosch, de la Federació de Pensionistes de CCOO PV, presentaran el vídeo 'El futur està a les teues mans'.

El secretari de Polítiques Públiques i Protecció Social de CCOO, Carlos Bravo, explicarà les propostes del sindicat per garantir el sistema públic de pensions i la situació del Pacte de Toledo.

Inscripció

Per assistir a la jornada, cal inscriure’s a través d'aquest enllaç web, o mitjançant el correu electrònic politicasocial@pv.cccoo.es o el telèfon 96 388 21 00 (ext. 72400/28).

Aquesta jornada forma part de la campanya de mobilització intergeneracional en defensa del sistema públic de pensions ‘El futur està a les teues mans’, impulsada per la Secretaria de Política Social i Joventut de CCOO PV, en coordinació amb la Federació de Pensionistes de CCOO PV. La campanya promou accions de protesta i sensibilització que cerquen posar el focus en les pensions i els seus reptes.