Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

Acte informatiu de bones pràctiques

El proper 29 de novembre a les 16.00 en la seu de COEVAL es realitzarà un acte informatiu sobre bones pràctiques en relació a l’economia submergida i l’economia regular.

29/11/2017.
    .

Comissions Obreres a les Comarques Centrals, COEVAL i l’Ajuntament d’Ontinyent han organitzat un acte informatiu, completament obert a la ciutadania, sobre bones pràctiques respecte a l’economia regular, rebutjant l’economia submergida.

Aquest acte forma part de la campanya que el Consell Econòmic i Social d’Ontinyent va aprovar per denunciar l’economia submergida. La campanya, que porta el lema “Mal Comú”, pretén conscienciar de la importància de tindre una economia regular a tots els nivells, ja que ens afecta a totes i tots per igual. La presentació de la campanya va ser el passat 16 de novembre a la seu de CCOO-PV a Ontinyent.

En aquest acte informatiu contarem en la presència de treballadors i treballadores, empresàries i empresaris, per a donar a conèixer experiències de bones pràctiques d’un mal que ens afecten a tota la societat per igual.

L’acte serà el 29 de novembre a les 16.00 en la seu de COEVAL (Av. Tèxtil, 22. Ontinyent), i està organitzat per CCOO-PV Comarques Centrals, COEVAL i l’Ajuntament d’Ontinyent.