Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

L'OPUV organitza nous cursos de valencià presencial i en línia

Com cada any l’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de CCOO organitza dues modalitats de cursos de valencià dirigits a tota persona interessada a aprendre la llengua o que necessite preparació per a les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

13/01/2017.

Els cursos presencials a la ciutat de València són dels nivells elemental, mitjà i superior.

El de teleformació o a distància a través d’Internet i de la plataforma de Forem únicament és del nivell mitjà i es pot formalitzar la inscripció en l'enllaç següent, on també trobareu tota la informació: Plataforma inscripció.

Els nostres cursos pretenen aprofundir en tots els continguts d’expressió oral, d’expressió escrita i de gramàtica, ortografia i lèxic necessaris segons les exigències de cada nivell. La metodologia utilitzada és teoricopràctica i està adaptada als models de prova. Explicacions, exercicis, redaccions, lectures, dictats, comentaris de text, etc.

A més a més, el professorat té la titulació universitària adequada. És recomanable que sense coneixements bàsics de valencià no us matriculeu als nivells mitjà o superior.

Els cursos presencials a la ciutat València comencen el 13 de febrer, la durada de les classes està programada fins a la mateixa setmana de l’examen de juny (segons convocatòria de la JQCV de 2017).

La matrícula es realitzarà a l'OPUV [despatx 313, 3a planta seu CCOO PV, plaça Nàpols i Sicília, 5 de València] des del dilluns 23 de gener fins a esgotar les places. L'horari de matrícula és de 9.30 h a 14.30 h (tots els dies) i de 16 h a 19 h (dilluns i dimecres).

Preu curs:

• Afiliació 50 euros tot el curs complet, més el preu del quadern de text*. L'afiliació s'haurà de justificar-la el dia de matrícula amb l'últim rebut de pagament.
    • Per a persones no afiliades: 85 euros tot el curs complet, més el preu del quadern de text*.

*Preu quadern de text: 20 € elemental / 15 € mitjà / 17 € superior. Per a la matrícula cal pagament en efectiu i fotocòpia DNI (només es fa aquest pagament, de curs i quadern, per tot el curs).

Lloc matrícula: pl. Nàpols i Sicília, 5, 3r pis, Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià.

Horaris del cursos:

• Elemental: dillluns i dimecres de 16.00 h a 17.30 h
    • Mitjà: dilluns i dimecres de 17.30 h a 19.00 h
    • Superior: dilluns i dimecres de 19.00 h a 20.30 h

IMPORTANT

• Com que hi ha una limitació màxima d’alumnat l’ordre d'admissió és el del pagament.
    • És imprescindible que hi haja un mínim d’alumnes per curs perquè es facen aquests.

Per a més informació:

Purín Morant, Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià