Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

La societat castellonenca acompanya CCOO en el seu 50 aniversari

Una gran representació del teixit social, polític i associatiu de Castelló va omplir el Teatre del Raval per celebrar els 50 anys de CCOO PV. Tots i totes van reconéixer el sacrifici i l’esforç de les persones que composen Comissions Obreres a fer un País Valencià més lliure, just i igualitari.

28/05/2016. CCOO Comarques del Nord
    Moment del acte. De dreta a esquerra, Manel Nieto, secretari general de CCOO Comarques del Nord, el president de la Generalitat, Ximo Puig i el secretari general de CCOO PV, Paco Molina.

CCOO Comarques del Nord vol fer palesa la seua satisfacció per la resposta de la societat castellonenca a la convocatòria de celebració dels 50 anys de CCOO a les nostres comarques.

La nombrosa assistència d'organitzacions, d’associacions, de partits polítics i d’institucions, van fer que el Teatre del Raval quedara xicotet. Va ser un acte senzill i emotiu, conduït per l´actor Ferran Garrigues i musicat pel cantautor Rafa Mata, dut a terme amb moltíssima il·lusió. Les persones de CCOO Comarques del Nord, van sentir l'alé i el reconeixement de la ciutadania i del teixit institucional i associatiu de la província.

Van estar presents en l'acte una àmplia representació de les nostres pròpies organitzacions de territori i branca, encapçalada pel nostre secretari general Paco Molina, (representants de CCOO a les Comarques Centrals, Ribera Safor, Comissió Executiva Confederal). Ens va acompanyar una representació de CCOO de Catalunya, (amb els responsables d'Organització, la secretària general de Tarragona i el responsable de Terres de l’Ebre), federacions estatals, UGT, i un ampli ventall de partits polítics, associacions i organitzacions socials del nostre àmbit territorial.

També ens va acompanyar una nodrida representació del Consell, amb el president de la Generalitat Ximo Puig al capdavant, i una gran representació d'alcaldes i de regidors dels nostres municipis, senadors per la circumscripció de Castelló, diputats i diputades nacionals, de les Corts Valencianes i l'eurodiputada Marina Albiol.

Una celebració amb la mirada posada en el futur i l'exigència del reconeixement al treball, el sacrifici i l'esforç de milers de persones que organitzades en les Comissions Obreres han fet del País Valencià, un País més lliure, just i igualitari. La interpretació de la Muixeranga a càrrec de l'Estrela Roja de Benimaclet va tancar un acte 'carregat de futur' i d'emotivitat .