Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Cap a on va Europa? Nova sessió del Seminari d'economia de CCOO PV

• Dijous, 19 de maig, 11.30 h, sala d'actes de CCOO PV.

La Secretaria de Formació Sindical de CCOO PV organitza aquest espai d'anàlisi i reflexió obert a l'afiliació i al públic. Aquesta setmana comptarem amb la participació de Vicent Garcés, enginyer agrònom i vicepresident segon de CERAI (Centro de Estudios Rurales y de Agricultura Internacional).

18/05/2016.
Quinta sessió del Seminari d'economia de CCOO PV.

En el Seminari d'economia de CCOO PV, persones expertes del món acadèmic analitzen temes d'interés com ara el canvi climàtic, l'ocupació, el context europeu, l'economia espanyola o les conseqüències del TTIP (Tractat de lliure comerç entre UE i EUA). La pròxima sessió serà el dijous dia 19 de maig i correrà a càrrec de Vicent Garcés, enginyer agrònom i vicepresident segon de CERAI (Centro de Estudios Rurales y de Agricultura Internacional).

Les sessions tenen lloc a la sala d'actes de CCOO PV (plaça Nàpols i Sicília, 5, València), des de les 11.30 fins a les 13.30 hores, i són obertes a al públic.