Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

PRESENTACIÓ TRANSPARENCIA

Disposar d’un portal de transparència és més que complir amb la llei, és un compromís que va adquirir el sindicat en el seu Xé Congrés Confederal el 2013 i que, des de llavors, ha ampliat. Un exercici d’acord amb els temps d’exigència i fiscalització que demanda la ciutadania i conseqüent amb el que reclamem de les institucions públiques.

Per això, en aquest apartat podràs trobar informació sobre les retribucions a càrrecs electes, sindicalistes i personal laboral, els criteris que utilitzem per a les dietes, els comptes anuals complets, les subvencions que rebem, dades sobre l’evolució de l’afiliació, el balanç de les eleccions sindicals, l’accés als diversos codis interns pels quals ens regim, els òrgans de control establits o els informes presentats davant el Consell Confederal.

També en la secció de “Participació”, donem compte d’aquells espais en els quals CCOO PV representa interessos col•lectius i en la de “El teu sindicat” informem sobre el mapa organitzatiu o les persones que componen la direcció.

Esperem que en el pròxim Congrés se’ns plantegen nous reptes que ens facen avançar en aquesta dinàmica generada. I, per descomptat, comptem, per a millorar, amb les teues aportacions, que pots realitzar mitjançant el formulari de “Atenció a l’afiliació”.