Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 abril 2024.

Si tens qualsevol consulta laboral o necessites que et fem arribar algun tipus d'informació, pots cridar al 963 882 100 o escriure'ns a través del següent formulari. A més, t'informem de l'assessorament especialitzat del qual disposem.

Gabinet de Salut Laboral

Comissions Obreres del País Valencià disposa d'un gabinet tècnic i sindical d'assessorament a disposició dels delegats i de les delegades de prevenció, en col·laboració amb els sectors productius i les unions intercomarcals respectives.
Per poder sol·licitar assessorament, cal establir una cita prèvia telefònica o presencial a qualsevol seu del sindicat arreplegada al directori, o mitjançant correu electrònic salomon@pv.ccoo.es o el telèfon: 963 882 136.

Assessorament sindical

El sindicat s'organitza per sectors d'activitat. En diem federacions. Com a persona afiliada o en l'acompliment de les tasques de representació sindical com a delegat o delegada o membre de comité d'empresa, pots assessorar-te sobre els teus drets laborals i sindicals, les teues condicions de treball, salari, contracte o conveni. Accedeix als contactes de cada federació (sector) en aquest enllaç.

Serveis Jurídics

La Confederació Sindical de CCOO del País Valencià disposa d'un servei d'assessoria jurídica dirigit essencialment a l'assessorament i defensa tant de les persones afiliades com de les organitzacions que la componen. Encara que l’afiliació gaudeix d’un avantatge en els honoraris, el servei pot ser sol·licitat per qualsevol persona treballadora que ho necessite.

Les condicions i honoraris que regeixen la prestació de l'assistència jurídica es recullen a la Carta d'honoraris del Servei Jurídic, que s'actualitza anualment. Cliqueu ací per a accedir als Honoraris.

Cita prèvia: per telèfon o presencial en cada local d'atenció. Cliqueu ací per a accedir al directori de locals.

Gabinet Tècnic

CCOO PV compta amb un gabinet tècnic especialitzat i de suport a les organitzacions sindicals per a la correcta i eficaç atenció de l'acció sindical, per als diferents òrgans de direcció en els estudis i balanços que requereixen en l'exercici de direcció i per al servei jurídic en les actuacions pericials i d'anàlisi econòmica que calguen.

La ubicació està centralitzada a València (Plaça Nàpols i Sicília, 5 46003) i s’accedeix sempre a través de les estructures del sindicat i del servei jurídic. Contacte: 963 882 136

Presta assessoria especialitzada en qüestions d'economia d'empresa a representants legals de treballadors i treballadores de CCOO PV. Com pots accedir? A través de la teua federació i/o comarca.

Treballadores de la Llar

Resolució de dubtes sobre la tramitació de l’alta en el Règim General de la Seguretat social, la contractació, la jornada laboral, el salari, les vacances i tots els drets que assisteixen les treballadores de la llar. Sol·licitud de cita prèvia en el telèfon 963 882 123/30. Per a l’assessoria dels dilluns, de 16 h a 19 h de la vesprada, en el despatx 103 de Construcció i Serveis de CCOO PV, 1r pis de la seu del sindicat, en la plaça Nàpols i Sicília, 5, València.

Pàgina de Facebook: Trabajadora del Hogar CCOO PV

Política social

Informació tècnica i assessorament sobre qüestions relatives a situacions de dependència i discapacitat: reclamacions davant els diferents organismes; atenció jurídica en temes de dependència i discapacitat (segons carta d'honoraris específica); nformació i assessorament general en matèria de benestar social.

Cal cita telefònica prèvia:
Tel. 96 388 21 00 Extensió 72400 • politicasocial@pv.ccoo.es

Dona i polítiques d’igualtat

Dubtes, qüestions i problemes relacionats amb la coresponsabilitat, igualtat en les condicions laborals, plans d'igualtat, violència de gènere, assetjament sexual i per raó de sexe, permisos marentals i parentals.
Cita prèvia als telèfons: 963 882 122 i 963 882 100. Ext. 72405
Contacte: dona@pv.ccoo.es

Atenció a persones Lesbianes Gais Transsexuals Bisexuals i Intersexuals en qüestions de discriminació laboral i social per orientació sexual i identitat de gènere.
Contacte: lgtb@pv.ccoo.es

Persones immigrades

El servei d’assessorament de CCOOPV per a persones immigrades ofereix informació i assistència en processos administratius, mitjançant atenció directa i personalitzada, així com en assemblees obertes.
Reserva de cita prèvia en el telèfon 963 925 696 o contacta a través de l’adreça de correu electrònic:
migra-coop@pv.ccoo.es

La informació sobre el dret a la igualtat de tracte potencia la participació social de la persona treballadora nouvinguda, i li retorna el protagonisme en la lluita per millorar les seues condicions laborals. La sensibilització en el respecte a la diversitat de la plantilla afavoreix una inserció digna i efectiva.