Comisiones Obreras del País Valenciano | 4 mayo 2024.

Som llengua, memòria i País. Som classe treballadora

• CCOO PV participa en la manifestació commemorativa del 25 d'Abril

El dissabte 27 d'abril a les 18 hores, amb motiu del 25 d'abril de 2024, es realitzà a València una manifestació per commemorar un dels dies més assenyalats per al poble valencià.

29/04/2024.
Pancarta pròpia de les CCOO PV

La situació política actual no ens pot deixar indiferents, el retrocés democràtic s’ha fet palés amb les propostes de lleis que ja està impulsant el govern ultradretà. La societat valenciana s’ha d’oposar davant aquests atacs contra la nostra essència com a poble. La nostra llengua està en perill, ens toca defensar-la.

Tots els anys el 25 d’abril eixim al carrer per celebrar i reivindicar, enguany cal fer-ho amb major intensitat. Pet tot això des de la Direcció Confederal us animem a assistir a la manifestació unitària de València:

El sindicat participà en la manifestació amb pancarta pròpia baix el lema: CCOO PV “Som llengua, memòria i País. Som classe treballadora.”

Amb aquesta marxa la ciutadania valenciana recordem aquell 25 d'abril de 1707 i la derrota d'Almansa que va provocar la pèrdua del nostre autogovern. Ha passat molt d'ençà, alguns avanços s'han aconseguit i d'altres s'han conquistat, però encara ens queda molt per recórrer i amb això no en tenim prou. Per això cada 25 d'abril eixim al carrer i ens manifestem. Aturem el retrocés democràtic!