Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 abril 2024.

Uneix-te al canal de WhatsApp de CCOO PV

Hem obert un mitjà més per a comunicar-nos amb les treballadores i els treballadors, molt especialment amb la nostra afiliació. No et bombardejarem amb missatges per a saturar el teu telèfon, farem una selecció diària de continguts.

27/03/2024.
    CCOO PV obri un canal de WhatsApp

En el canal anirem compartint la informació laboral més rellevant que succeeix al País Valencià, a manera de titular, al costat del seu respectiu enllaç per si es vol ampliar la notícia. També donarem compte de convocatòries de mobilitzacions i d’actes organitzats per CCOO PV o en col·laboració amb altres entitats i plataformes.

Hi haurà un espai en el canal per a contar les novetats legislatives en matèria sociolaboral i els acords aconseguits, tant amb patronals com amb els diferents governs. Així mateix, informarem periòdicament sobre aquells serveis que oferim a la nostra afiliació, des d'assessoraments especialitzats, jurídics, formació o descomptes conveniats amb altres empreses.

Si estàs llegint aquesta comunicació des del teu mòbil, pots unir-te en aquest enllaç.

Si ens estàs llegint des del teu ordinador, has d'anar a la pestanya “Novetats” de l'aplicació WhatsApp, i buscar el canal de CCOO PV.

Els missatges que rebràs són només emesos pel sindicat i les persones que segueixen el canal no podran veure qui s'ha subscrit ni el número de telèfon. Encara que és unidireccional la informació, és a dir, que pots veure el contingut, però no contestar, si tens qualsevol suggeriment o dubte, pots escriure al correu de comunicacio@pv.ccoo.es