Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 abril 2024.

Vaga en el sector del Taulell el 5 i 9 d'abril

CCOO i UGT convoquen dos dies de vaga i insten a la patronal ASCER a seure’s a negociar per a desbloquejar el Conveni col·lectiu.

18/03/2024.
    Huelga en el sector del Azulejo 5 y 9 de Abril

Aquest matí s'ha celebrat en la seu de CCOO de Castelló l'assemblea de delegats i delegades del sector del taulell. Després de la pertinent anàlisi i el debat, s'ha pres la decisió d'aprovar un calendari d'accions per dur a terme el mes d'abril. Entre aquestes, es convocaran juntament amb UGT 2 dies de vaga, en concret el 5 i el 9 d'abril. Aqueix mateix dia 9 d'abril, també conjuntament, se celebrarà una manifestació a les 19 hores pels carrers de Castelló. Així mateix, s'instarà immediatament a la patronal ASCER ha seure’s amb la part social en la taula de negociació per solucionar el bloqueig del Conveni col·lectiu del sector.

En finalitzar l'assemblea, s'ha realitzat una manifestació des de la plaça de María Agustina fins als locals d'ASCER per continuar reivindicant les millores salarials i socials que necessiten els treballadors i treballadores del taulell.