Comisiones Obreras del País Valenciano | 27 abril 2024.

Especial serveis: el teu compromís amb CCOO PV et dona més

El sindicat publica una guia amb totes les ofertes i avantatges per a l’afiliació conveniats amb les empreses. També inclou altres serveis que t’ofereix, com ara jurídics, d’assessorament especialitzat o de formació.

11/03/2024.
    Notícies Sindicals Especial Serveis

CCOO PV edita la revista ‘Notícies Sindicals: Especial serveis’, una guia digital que recull totes les ofertes dirigides a les persones afiliades. El llistat inclou bufets d’advocacia, hotels, centres d’estètica, clíniques dentals i oftalmològiques, gabinets de psicologia, parcs temàtics, entre molts altres.

Per beneficiar-se d’aquests descomptes, les persones afiliades hauran de presentar el certificat d’afiliació que es pot descarregar en aquest enllaç (clica ací). Per als familiars directes, han de presentar la documentació que acredite el grau de parentesc amb la persona afiliada.

La revista també detalla tots els serveis d’assessorament que ofereix el sindicat: especialitzat en dona, estrangeria, LGTBI, joventut, salut laboral, medi ambient i de política social; gabinet jurídic; o per a la formació dels treballadors i de les treballadores.

Tota la informació es pot trobar en l'apartat “Serveis a l’afiliació” del web de CCOO PV.