Comisiones Obreras del País Valenciano | 2 mayo 2024.

Majoria absoluta en les eleccions sindicals de Neteja de l'Hospital La Fe

CCOO de l'Hàbitat del País Valencià el més votat dels 4 sindicats participants en el procés.

13/11/2023.
    Majoria absoluta en les eleccions sindicals de Neteja de l'Hospital La Fe (València)

En les eleccions sindicals de l'empresa Serveis Futurs La Font, SA celebrades el 8 de novembre, la candidatura de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià ha aconseguit ser el sindicat més votat, valorem haver aconseguit integrar en un Comité d'Empresa de 13 membres 7 persones que encapçalaven la llista de la candidatura de CCOO.

Gràcies a la bona faena realitzada i la intensa participació dels nostres quadres sindicals en la campanya electoral, així com l'acció sindical constant i responsable de la representació sindical durant aquests quatre anys, sent el suport i referent per a les persones treballadores del sector s'ha aconseguit guanyar terreny.

La votació ha tingut una gran participació de les treballadores i dels treballadors de la Neteja de l'Hospital La Fe a València, que han mostrat el seu suport a la candidatura avalada per CCOO i encapçalada per María Jesús Antón Lope, es visibilitza així la confiança que els treballadors i les treballadores d'aquesta empresa aboquen sobre la nostra organització.

Hi han votat 230 persones, el 70 % del cens, i els resultats han sigut de 107 vots per a CCOO, que aconsegueix 7 representants; 65 vots per a la CGT amb 4 representants, 22 vots per a l'USO amb un únic representant; 15 vots per al SIL amb només un representant també; i 21 vots en blanc.

Des de CCOO de l'Hàbitat del País Valencià volem valorar l'obtenció d'aquest resultat i mostrar el nostre agraïment tant a les persones que han votat al sindicat com a les companyes i als companys que han integrat les llistes de Comissions Obreres en aquest procés.