Comisiones Obreras del País Valenciano | 30 abril 2024.

Què preocupa les persones joves? L'assemblea 'Que ens escolten' arriba a Elx

• 3 novembre. 18.00 h. Forem CCOO PV Elx (Polígon industrial Carrús, carrer Illueca, 2, 1ª. Ronda Vall d'Uixó).

Joves de CCOO PV animen a les persones menors de 30 anys a partipar en l'assemblea oberta i compartir les seues preocupacions i reivindicacions. Temes com l'ocupació, la precarietat, l'habitatge o la salut mental es tractaran en l'espai 'Que ens escolten', que se celebrarà a Elx el proper dia 3 de novembre.

30/10/2023.
Que ens escolten. Assemblea a Elx.

Si tens menys de 30 anys i vius a Espanya, tenim una mala notícia per a donar-te: eres jove. Eres jove i això suposa el doble d'atur, la meitat de salari, la impossibilitat d'accés a l'habitatge, i la incertesa estructural de no saber si en algun moment la teua sort canviarà.

Alguns ens diuen la generació de vidre, perquè protestem, perquè ens queixem, perquè no ens conformem amb lloguers que suposen el 80 % dels nostres salaris, ni amb jornades il·legals que ningú ens paga. No ens conformem amb treballs estacionals d'estiu, ni amb els preus d'accés als estudis. No ens conformem amb una vida precària i un futur incert que ens fa líders en consum d'ansiolítics.

Per això volem que ens escolten, perquè se sàpiga quines són les reivindicacions de les persones joves treballadores. Els joves i les Joves de CCOO PV t'esperem el divendres 3 de novembre, a les 18 hores, al Forem CCOO PV d'Elx, per a parlar sobre tot allò que ens afecta.

"Ens veiem aquest divendres, dia 3 de novembre per a parlar sobre tot allò que ens afecta a les persones joves treballadores. Acosta't i participa en l'assemblea oberta, volem saber què et preocupa i què penses sobre l'ocupació, la salut mental, l'habitatge, la precarietat, el medi ambient o les discriminacions de tota mena. Ha arribat el moment que ens escolten", afirma Rocío Pascual, secretària Joventut i Noves Realitats del Treball CCOO PV.